Firmagaver deluxe - forvent lidt mere

Firmagaver, profilbeklædning og giveaways

Firmagaver deluxe er din professionelle partner, når du ønsker at styrke kommunikationen med firmagaver og promotionartiker der rammer plet!

Vi ved, at det er vigtigt at skille sig ud - og at klare budskaber gør din virksomhed og dit produkt til et stærkt brand. Dette gælder naturligvis også når du skal udvælge firmagaver, profilbeklædning og giveaways.

Hos Firmagaver deluxe har vi fokus på, at anledning og produkt passer sammen - og at produktet passer til din virksomheds image. Vi har sorteret i det store udbud af kuglepenne, t-shirts, bolsjer og meget andet - og besidder således overblikket, der sikrer dig god rådgivning og sparring. De produkter vi tilbyder er nøje udvalgt efter parametre som: Gennemtænkt design, kvalitet og smag. Vores arbejdsmetode er dialog - Vi lytter altid meget gerne, hvis du har særlige ønsker eller behov.

Gør som vores mange andre kunder - Kig dig lidt omkring her på websiden. Er der noget som fanger din interesse, så kontakt os endelig - hos os er ingen spørgsmål for små!

Kontakt os

Salgsteamet

Firmagaver deluxe's kreative salgsteam består af Linda og Eva - og indirekte af firmaets store leverandørnetværk, der løbende leverer ekspertbistand inden for hver deres område.

Linda: indehaver og stifter af Firmagaver deluxe. Linda har med mere end 20 års erfaring indenfor firmagaver en bred ekspertise og stor indsigt i, hvilke løsninger der "virker". Derudover besidder hun en intuitiv fornemmelse for, hvilke nye tendenser kunderne vil efterspørge:

"Jeg ser firmagaver og promotion artikler som et vigtigt led i din virksomheds kommunikation. Derfor har jeg fokus på at lære din virksomheds profil af kende, samtidig med at jeg hele tiden lytter for at afdække jeres behov".

 

Eva: salg og kommunikation. Uddannet indenfor kommunikation og har tidligere arbejdet som konsulent, indenfor salg, marketing og forretningsudvikling - et godt fundament, i en branche, hvor kunderne kommer fra mange forskellige brancher.

"For mig er det vigtigt at du som kunde føler dig velkommen, når du henvender dig til os - at du føler, at du får en personlig betjening, at responstiden er kort og at alle ordrer er lige vigtige uanset størrelse".

Vores metode:

  • At sælge produkter der lever op vore egne høje krav om kvalitet, design og relevans.
  • At vi i fællesskab med dig som kunde, kobler de bedste ideer og produkter til behov og kontekst.
  • At gøre nye kunder til loyale kunder - igennem "løsninger der rammer plet", gode relationer og høj personlig service.

 

Målsætning: 

Vi vil være førende indenfor branding af virksomheder gennem firmagaver og promotionartikler.

Vi går ikke på kompromis!

Kig dig lidt omkring, og er der noget som fanger din interesse, så kontakt os endelig - hos os er ingen spørgsmål for små!

Sådan køber du hos Firmagaver deluxe

1. Du besøger vores hjemmeside, og finder det du skal bruge
2. Du ringer eller sender os din forespørgsel/bestilling pr. e-mail
3. Vi vender hurtigt tilbage med et tilbud eller en ordrebekræftelse
4. Du læser og bekræfter din bestilling pr. e-mail
5. Vi leverer din ordre på aftalt tid og sted.
6. Vi sender en elektronisk faktura.

Logo:
Du kan få dit logo, et motiv, eller en tekst på langt de fleste produkter. Vi anbefaler enten tryk, broderi eller gravering, afhængig af opgavens art. Lad os komme med et uforpligtende tilbud. Tryghed: Vi laver INGEN artikler med logo, uden at du har godkendt en korrektur fra os.

Levering og indpakning:
Vi tilbyder, at levere gaverne direkte til dine kunder og forretningsforbindelser. Vi kan også pakke dine gaver ind, pakke bolsjer og chokolader i glas eller poser, sætte klistermærker på, vedlægge dine kort - og meget mere.

Fortæl os om dine ønsker og lad os gennemføre dit gaveprojekt - så får du mere tid til at passe dine andre arbejdsopgaver.

Hvem står bag Firmagaver deluxe?
Firmagaver deluxe ApS ejes og drives af Linda Müller Christensen.
Firmaet blev stiftet i foråret 2006.