Salgs- og indkøbskoordinator hos Firmagaver deluxe Aps i Sønderborg.
Vil du arbejde med salg og indkøb til B2B markedet, så læs med her.
Om jobbet:
Du kommer til at arbejde med en bred vifte af opgaver inden for administration, kommunikation, B2B salg, markedsføring og desuden en række IT- og hjemmesideopgaver.
Om dig:
Trives du med at koordinere opgaver, følge op og skabe tryghed og overblik hos både kunder og kolleger? Så er det måske dig, vi leder efter.
Du er uddannet allround kontorassistent, markedsføringsøkonom eller lignende. Evt. med en efteruddannelse i multimedier. Du er flydende på dansk, engelsk. Du har Gode IT-kundskaber.
Vi forestiller os, at du har erfaring med:
- At kommunikere klart og imødekommende til både kunder og kolleger
- At arbejde selvstændigt og er initiativrigt
- At arbejde struktureret på kontoret
- At have mange bolde i luften
Vi tilbyder
- En selvstændig rolle med ansvar og kort vej til indflydelse
- Send dit CV og vi vender tilbage. Vi afholder samtaler løbende og afslutter rekrutteringen, så snart den rette kandidat er fundet.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning.
”Firmagaver deluxe er din professionelle partner, når du ønsker at styrke kommunikationen med firmagaver, beklædning og promotionartiker der rammer plet!
Vi har fulgt udviklingen siden starten i 2006. Vi ved, at det er vigtigt at skille sig ud - og at klare budskaber sikrer en stærk branding. De produkter vi tilbyder er nøje udvalgt efter parametre som gennemtænkt design, kvalitet og bæredygtighed. Vi arbejder med en stor portefølje af danske og internationale brands.”